niedziela, 11 sierpnia 2013

Rozdział 8

KLIK <<- Blog mojej koleżanki
_______________________________

Po tym jak niebieskooki napakował cały wózek - znów - słodkościami poszliśmy do kasy.
- Cześć Helen. - powiedział do zgrabnej brunetki o zielonych oczach, która miała na sobie, krótką sukienkę w granatową kratkę. Zdziwiłam się, że Niall i ta dziewczyna się znają.
- Witaj Niall. - powitała go. - Dzisiaj z Holly? - zapytała uśmiechnięta, a ja poczułam się lekko urażona, że pomyliła mnie z tą wredną blondyną Niall'a.
- Heh nie... To Lottie. Lottie to siostra Louis'a. - wytłumaczył blondas.
- Ahh... Przepraszam, że Cię pomyliłam. - powiedziała brunetka. - Jestem Helen. - przedstawiła się i podała mi rękę na przywitanie.
- Lottie. - odpowiedziałam uśmiechnięta.
Po poznaniu Helen i zabraniu zakupów pojechaliśmy do domu. Weszliśmy do niego i była tu zupełna cisza.
- A oni gdzie są? - zapytał się Horan. Poszliśmy wypakować nasze zakupy i Niall wziął się za żelki. 
- Proszę. - powiedział dając mi całe opakowanie żelek w kształcie serduszek o smaku malinowym.
- Oo dziękuję Niall. - powiedziałam i przytuliłam go. Zdziwiłam się, że on dzieli się ze mną swoim jedzeniem, ale pomyślałam, że nagle doznał odmiany.
Kiedy Niall dokańczał wypakowywanie zakupów postanowiłam zadzwonić do Harry`ego. Nie odbierał. Zadzwoniłam do Zayn'a, a on także nie dawał znaku życia. Zadzwoniłam do Perrie i ona na reszcie odebrała.
- Słucham? - usłyszałam miły głos Edwards w słuchawce komórki.
- Perrie? Gdzie wy jesteście? 
- My... Eee.. My jesteśmy na... - jąkała się.
- No nie wiesz gdzie jesteś? - zapytałam już zdenerwowana tym wszystkim.
- My jesteśmy na... ee... plaży! Ale nie idź do nas. My zaraz wrócimy. - powiedziała i się rozłączyła. Jej zachowanie było bardzo dziwne. Miałam nie iść do nich... Niby dlaczego? No i jeszcze Harry i Zayn nie odbierali telefonu. Tutaj dzieje się coś niedobrego.
- I gdzie są? - zapytał po chwili Niall wyciągając mnie z moich myśli.
- Na plaży. - odpowiedziałam. 
Po kilku minutach do domku weszła Perrie. Koleżanka miała dosyć dziwny uśmiech na swoich ustach. Podeszła do mnie szybkim krokiem.
- Chodź Lottie. - powiedziała po chwili.
- Co, ale dokąd? - zapytałam zdezorientowana.
- Jak to dokąd? Na zakupy. - powiedziała uradowana. Nie wiem po co chciała akurat tu i teraz iść na zakupy, ale stwierdziłam, że coś nowego by mi się przydało. Poszłam tylko powiedzieć Niall`owi, że wychodzę i poszłyśmy.  
W centrum byłyśmy na prawdę długo. Perrie jak widziałam nic nie kupowała tylko w kółko mi mówiła co do mnie pasuje.
- Ooo to musisz mieć! - krzyknęła uradowana Pezz kiedy zobaczyła krótką, niebieską sukienkę przepasaną beżowym paskiem z kokardką.
- Czy ja wiem? Nie pasuje raczej do mnie. - skrzywiłam się.
- Pasuje i to bardzo! - wykrzyczała i pociągnęła mnie do sklepu. Sukienka, która byłą na manekinie była akurat w moim rozmiarze. Przymierzyłam ją, a Perrie powiedziała, że jest taka idealna, że mam jej wcale nie ściągać. Weszłam do przymierzalni i ściągnęłam sukienkę. Od momentu kiedy ją przymierzyłam wiedziałam, że już jestem w niej zakochana. Chciałam ją kupić, ale jak zajrzałam na metkę zrobiło mi się aż słabo. Sukienka kosztowała 199 funtów! Nie miałam przy sobie aż tyle. Wyszłam z przymierzalni i szłam odnieść sukienkę z powrotem na miejsce.
- Co ty robisz? - zapytała zszokowana Edwards.
- Nic. Tylko odnoszę sukienkę na miejsce. - odpowiedziałam i szłam dalej.
- Ale nie kupujesz jej?
- Nie. Jest za droga. - powiedziałam, a w tej chwili Perrie wyrwała mi ją z rąk.
- Ej co ty wyprawiasz? - zapytałam.
- Jeśli ty jej nie kupisz to ja ci ją kupię.
- Haha bez żartów. Nie kupisz mi jej. - dodałam, a Perrie wzruszyła ramionami i poszła w stronę kasy. Chciałam ją jeszcze zatrzymać, ale nie zdążyłam, ponieważ kasjerka już zeskanowała zakup, a Pezz właśnie płaciła.
- Proszę. - powiedziała wręczając mi czerwoną torbę z napisem TopShop do ręki kiedy wychodziłyśmy ze sklepu.
- Nie wezmę tego. - odpowiedziałam.
- Proszę weź. Potraktuj to jako prezent urodzinowy. - powiedziała.
- Ale ja mam urodziny w październiku. 
- No to wczesny prezent urodzinowy. - dodała, a ja spojrzałam się na torbę i po chwili ją wzięłam oraz mocno przytuliłam moją przyjaciółkę.
- Dziękuję. - wyszeptałam do jej ucha.
Później poszłyśmy jeszcze na obiad do pewnej knajpy. Pochodziłyśmy trochę po sklepach, wypiłyśmy mrożoną kawę i poszłyśmy do domu, a tam nadal nie było chłopców. 
- Gdzie oni są przez ten cały czas? - zapytałam kładąc torbę na podłodze.
- Nie wiem. - odpowiedziała Perrie, ale ja widziałam, że ona coś wie tylko nie chce mi powiedzieć.
- Chłopcy może już przyjdą za godzinę. Może w tedy założysz swoją sukienkę i pokażesz się im? - zapytała zadowolona.
- Heh ale po co? 
- Bo ładnie w niej wyglądasz. Przyjdź na dół za godzinę ubrana w tą nową sukienkę, ok. 
- Ok. - odpowiedziałam, a przyjaciółka wyszła na zewnątrz. Była dzisiaj jakaś dziwna. Nie wiedziałam o co jej chodzi. To znaczy była miła, ale miała dziwne i tajemnicze zachowanie.
Poszłam do swojego i Niall`a pokoju. Weszłam, a pomieszczenie było puste. Znalazłam kartkę na moim łóżku.


'' Pojechałem z twoim bratem na ryby xD Zostawiłem Ci żelki na stoliku. Niall :* ''

Uśmiechnęłam się sama do siebie po przeczytanym liście. Podeszłam do stoliku i chwyciłam pudełeczko z żelkami. Wzięłam z niego dwa żelki o smaku jabłkowym i usiadłam przy laptopie.
Godzina minęła mi szybko. Ubrałam się w sukienkę tak jak życzyła sobie Perrie, a z nudów narzuciłam na siebie lekki makijaż. Po kilku minutach dostałam sms'a od Pezz.

''Chodź już do salonu i pokaż się nam :-)''

Sama nie wierzyłam, że kiedyś pokażę się moim znajomym w takiej kiecce, no ale jakoś tak wyszło. Wyszłam z pokoju i szłam korytarzem prosto do salonu kiedy tam weszłam po prostu oniemiałam. 
______________________________________________

Next = 20 komentarzy

A ja zapraszam was na nową stronkę na FB - KLIK dla założycielki będzie to wielka radość :)

46 komentarzy:

  1. Jezuu. Boskiee. *.* Najlepiej by było że byś pisała 20 dziennie. Czekam na dalszyy ciąg! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ej nie mów 20 kom bo to jest świetne i nie mogę już czekać ;**** Super piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zrobie 20 kom ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ;p nie mogę się doczekać na następny :p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!
    dzieki ze zrobilas z tego bloga ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! :) z niecierpliwością czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  8. next please!!!! Superowo piszesz, fajnie się czyta! ;* czekam z niecierpliwością co zdarzy się dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne już się nie mogę
    doczekać co oni dla niej przygotowali . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prosze następny. Piszesz je niesamowicie szybko :O :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce naxt bo szczerze i do reszty zakochałam się w tym imaginie! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne czekam na następny :P
    iza :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Super imagin czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak przeczytałam ten imagin to ja oniemiałam, KOCHAM GO !!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ,ale boskie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie dalej !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowny Daaaaaaaalej ♥ ! <333

    OdpowiedzUsuń
  18. super rozdziałe czekam na n czytam twojego bloga od wczoraj dodaj dzis kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest wspaniałe! dawaj dalej, już!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aww. Cudny ;***
    Możesz dodać nexta jeszcze dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaj dzisiaj jest już ponad 20 kom .. pliss ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog !! Cudownie piszesz nie mogę się doczekać kolejnej części ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ey, no weź mnie nie wkurwiaj tylko pisz!! To jest meeega *______* Pliissss teraz naweeeet!!

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest świetne *_*. czekam na next i mam nadzieję że pojawi się jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne <3 chce więcej *___________*

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest po prostu super dawaj więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHAM!!!!!*_________* <3333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam wielka prośbę. Mogłabyś przed rozpoczęciem nowego rozdziału dawać ok. 10 zdań z poprzedniego? Mam wolny internet i słabą pamięć więc nie pamiętam dokładnie co było w poprzednim a w nastepstwie nie wiem o co chodzi w nowym.
    Opowiadanie cudne i licze na więcej. Proszę weź moją prosbe pod uwagę i umil mi czytanie tw bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. dalej, miało być za 20 komów, prosimyyy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dalej jest już dużo ponad 20 kom. Proszę <333

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudooooooooo. Uwielbiam jak piszesz.Zaczęłam to czytać na facebooku i stwierdziłam, że muszę to dokończyć czytać. Masz wielki talent w tym co robisz!! I czekam oczywiście na nexta jak wszyscy :) Życzę powodzenia w pisaniu kolejnych części, bo robisz to nieziemsko. Ten blog właśnie znalazł się w moich ulubionych! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeeeejku, cudowne. Chyba się nie doczekam natępnego rozdziału! Naprawdę świetne i wciągające. < 33
    #Nellynator. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jjjeeejuuu super czekam na nexta
    kocham cie <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Boski czekam na kolejny. Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bosszze *-* Rozdział boski!!! Już sama nie wiem czy Lottie będzie z Harrym czy z Niallem :3 Proszę o nexta jeszcze dzisiaj xD Życzę weny i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Pisz dalej szybko plisss <3 /patrycja

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że Lottie bd z Niall'em . Świetny rozdział czekam na next !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, podoba misi się Twój blog. mam nadzieje że szybko dodasz 9 rozidział. Jak ty tak szybko możesz pisać? Bardzo podoba mi sie historia tego opowiadania. Czekam na nexta. Pozdrawiam i życze weny.

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana masz już 45 komentarzy więc czekamy z niecierpliwością na ten następny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń

Od założenia bloga minęło: