środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 10

Dużo osób czyta tego mojego, nowego bloga, a może ktoś z was czyta tego -> KLIK 
Jeśli go czytacie to dziękuję, a jeśli nie to zapraszam.! :)
_________________________________________

Po kilku minutach w końcu zaszliśmy do naszego domku. Ostrożnie weszliśmy do niego, bo sądziliśmy, że każdy już śpi, ale się pomyliliśmy. Na korytarzu w kuchni i w salonie świeciły się światła. Usłyszeliśmy śmiechy dochodzące z salonu. Wiedzieliśmy, że całe towarzystwo jest już w domu. Przed wejściem w głąb domku popatrzeliśmy chwilkę na siebie, a Harry dał mi całusa w policzek. Puściliśmy swoje splecione dłonie i wkroczyliśmy do salonu. Na kanapie siedziała Danielle i Liam.
- Hej. Jak kolacja? - zapytał Li obracając głowę w naszą stronę.
- Super. - odpowiedział zadowolony Hazza.
Poszliśmy do kuchni, a tam był Lou. Jak go zobaczyłam to od razu wyszłam. Nie chciałam żeby mnie widział w tej sukience, bo zaczął by wypytywał dlaczego się tak ubrałam. Gdyby pewnie podszedł bliżej mnie poczuł by zapach wina. Nie wypiłam go dużo, ale jednak można było ode mnie poczuć alkohol. Gdy wyszłam z kuchni skierowałam się do mojego i Niall'a pokoju. Harry najwidoczniej został w jednym pomieszczeniu z moim bratem. Kiedy ja weszłam do pokoju ujrzałam Niall'a. Leżał na łóżku wpatrzony w sufit. Jego jedna ręka leżała z jego głową, a druga na brzuchu. Spojrzał na mnie i po chwili jego oczy powędrowały znów na sufit. Nie wiem czemu Irlandczyk leżał tak cicho i spokojnie. Nigdy taki nie był.
Poszłam do szafy znaleźć coś do przebrania.
- Dlaczego nie odbierałaś ode mnie telefonu? - zapytał po chwili, lecz nadal na mnie nie patrzył.
- Chyba zostawiłam go w domu. - odpowiedziałam.
- Randka z Harry'm udana? - zapytał następująco.
- To nie była randka. Po prostu przyjacielskie spotkanie. - odpowiedziałam grzebiąc w szafie w poszukiwaniu ubrań. Niall na moje słowa zaśmiał się, ale nie był to śmiech żartobliwy lecz śmiech niedowierzający.
- A jak z Louis'em na rybach? - spytałam po chwili zamykając szafę.
- Normalnie. - powiedział oschle i przewrócił się na bok.
- Słuchaj sam zaczynasz ze mną rozmowę, a teraz odpowiadasz jakimś jednym słówkiem i odwracasz się? - spytałam z wyczuwalną ironią w moim głosie.
- O co ty się mnie czepiasz? - zapytał szybko wstając z łóżka podchodząc do mnie.
- O nic! Tylko taka jest prawda, że nie rozumem twojego zachowania. - dodałam.
- Znów zaczynasz się ze mną kłócić! Mogłabyś już skończyć.
- Ja? Się kłócę? Nie! Tylko mógłbyś ze mną normalnie rozmawiać.
- A co nie rozmawiam? - spytał oburzony.
- Wiesz odpowiadanie na moje pytanie ''Tak.'', ''Nie'' itp. to nie rozmowa.
- Przestań. - powiedział i wyszedł z pokoju. Po chwili dopiero zobaczyłam co ja znów narobiłam. Znowu się z nim pokłóciłam. Boże czy ja nigdy nie mogę z nim normalnie spędzić chodź jednego dnia? Dzisiaj jest jeden z najlepszych dni w moim życiu, a on na mnie krzyczy i wychodzi jakby nigdy nic. Chociaż może i to trochę przeze mnie... Wina za pewne leży po stronie nas obu. Teraz czułam się źle. Jak po każdej kłótni z Niall'em. Ostatnio kiedy się pokłócimy mam wrażenie, że nie mam po co żyć. Ciężko mi z tą świadomością. Ale teraz jest on. On czyli ktoś komu mogę wypłakać się w ramię, ktoś komu mogę zaufać, ktoś kto kocha mnie mimo moich wielu wad, ktoś kto mnie obroni, ktoś komu na mnie zależy... Ktoś taki to Harry. Harry moja miłość, nie Harry mój przyjaciel. Nie wierzę, że to wszystko zmieniło się właśnie teraz, dzisiaj... tu.To cudowne uczucie wiedzieć, że ma się u boku kogoś kto Cię kocha i szanuje twoje uczucia oraz prośby. Nie to co Logan - mój były chłopak. Gdy ja zostałam zupełnie sama on po prostu mnie rzucił dla mojej przyjaciółki, chociaż ona nawet nie zasługiwała na miano nawet mojej koleżanki. 
Przez te moje wszystkie myśli dopiero teraz zauważyłam, że siedzę na ziemi zapłakana. Łzy same mi leciały z moich brązowych oczu lekko plamiąc nową sukienkę. 
- Czy ja muszę być tak wrażliwą idiotką?! - powiedziałam sama do siebie. Tak wrażliwa idiotka to ja. Wrażliwa, bo płaczę kiedy tylko przypomnę sobie o swojej przeszłości, a idiotka, bo kłócę się z każdym bez powodu... a szczególnie z Niall'em. Ehh nie ma co... Przeproszę go zaraz. Nie jestem pewna czy to przyjmie, ale spróbować zawsze mogę. 
Usłyszałam pukanie do drzwi. Pomyślałam, że to może Horan, ale on przecież nie pukałby do swojego pokoju.
- Proszę. - powiedziałam po cichu podnosząc się z podłogi i ocierając łzy.
- Przyszedłem zapytać się czy... Matko Lottie! - usłyszałam krzyk Louis'a, który momentalnie podbiega do mnie. - Co się stało? - pytał przeglądając każdy centymetr mojego ciała, chyba pomyślał, że ktoś mi coś złego zrobił.
- Wszystko dobrze Lou. - powiedziałam lekko odpychając jego ręce.
- To dlaczego płakałaś?! - zapytał widać zdenerwowany.
- Tak sobie, popłakać nie wolno? - powiedziałam starając się lekko rozluźnić atmosferę. 
- Przestań Lottie. - powiedział tym razem już bardziej spokojnie.
- Dobrze to po co przyszedłeś? - spytałam po chwili siadając na łóżku.
- Chciałem Ci powiedzieć, że jutro już wracamy do Londynu. - powiedział, a ja trochę posmutniałam. Było całkiem fajnie tutaj nad tym jeziorem, więc szkoda mi, że wracamy. A wydarzyło się tu tyle wspaniałych rzeczy... 
- No szkoda. - powiedziałam lekko smutna, a Lou przytulił mnie i z uśmiechem wyszedł z pokoju. Po chwili dopiero przypomniałam sobie o Niall'u. Chyba powinnam go przeprosić. - pomyślałam. Wstałam z łóżka i wyszłam z naszego pokoju. Przejrzałam kuchnie i salon, ale nikogo tam nie było. Zupełnie nikogo. Wyszłam na dwór.
- Niall! - zawołałam. - Niall! - zawołałam powtórnie, ale tym razem głośniej. Chciałam iść go poszukać, ale teren dookoła mnie po prostu mnie przerażał. Jezioro było otoczone drzewami przez które nie było nic widać. Wszędzie było ciemno, a usłyszeć można było tylko cichy rechot żab i koncert świerszczy grasujących w pobliżu. Bałam się, ale zrobiłam kilka kroków na przód i stanęłam na plaży. Przeszłam kawałek po piasku, ale nigdzie go nie zauważyłam. Nagle usłyszałam jakiś szelest. Oczywiście ja jak to ja wystraszyłam się, ale starałam się być twarda i szłam dalej. Szumiący odgłos dochodził zza drzew więc podeszłam bliżej nich. Nawet w ciemności dostrzegłam te cudowne blond włosy. Za drzewami stał Niall. Był on odwrócony do mnie tyłem. Już chciałam do niego podejść, ale usłyszałam, że coś mówi i nie mówił tego do siebie lecz do słuchawki swojego telefonu.
- Tak, ja też za tobą tęsknię. - usłyszałam. - Dobrze już nie mogę się doczekać. Kocham Cię. - powiedział po chwili do telefonu, a ja uciekłam stamtąd. Raczej mnie nie zauważył, ponieważ było ciemno, ale mógł mnie usłyszeć.
Biegłam ciemną plażą nie zważając na nic. Nie wiem czemu, ale bolały mnie słowa niebieskookiego do słuchawki telefonu. Wiedziałam, że mówi to do Holly. Czułam się w tedy taka zła i jednocześnie smutna. Chociaż wiem, że nie powinnam. Ja mam Harry'ego, a Niall ma Holly i każde z nas powinno być szczęśliwe. Boże o czym ja znów myślę? Po co ja się wściekam? - myślałam i biegłam, a z moich oczu zaczęły spadać pojedyncze łzy rozpaczy.
Biegłam nadal, a po chwili poczułam, że tracę równowagę nad sobą i po prostu upadam.
______________________________________________

Next = 30 komentarzy

Proszę o dodawanie jednego komentarza od jednej osoby!!!

66 komentarzy:

  1. super rozdział czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Boże! Kocham cię dziewczyno;3 jesteś niesamowita Nelly ;* pozdrawiam i czekam na nn ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod ostatnim rozdziałem napisałam Ci o opisywaniu uczuć postaci. Widać, że nad tym pracujesz bo ten rozdział jest bardziej rozbudowany jeśli chodzi o tego typu opisy :). Ogólnie- świetny! Obawiam się tylko co się stało Lottie... Cieszę się, że jest z Harrym, ale jednak wolałabym ją z Niallem. Z niecierpliwością czekam na następny i bardzo zastanawiam się jak rozwiniesz wątek 'Hottie' (jak już osobiście zdążyłam ich nazwać). Julka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hottie? Dzięki za extra pomysł ♥

      Usuń
  5. Super,czekam na kolejną część:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej... <3 z Niecierpliwością czekam na next <3 świenty :*

    OdpowiedzUsuń
  7. następny prosze!!! czekam z nieceirpliowscia co stanie sie dalej ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Serio strasznie się wciągnęłam ;o
    Pisz szybciutko dalej kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu to jest po prostu boskie ;3 czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG boskie normalnie. czekam na dalsze *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na next kochana nwm dlaczego ale twój blog jest boski nigdy nie mam takiej weny jak ty !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Next next NEXT OMOMOMOM TO JEST BOSKIE !!! Kocham cb <3 ;***
    Wera xx

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boże czekam na nexta ♥ Kocham ten imagin ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję że jutro dodasz kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! To jest smutny moim zdaniem rozdział ale kocham go aż chciało mi się trochę płakać na końcu jak Niall gadał z Holly.Gdyby to była rzeczywistość to było by mi źle z tym. ;(
    Teraz wygląd jest cudowny tak pasuje do bloga i nie męczy oczu kolor. ;)
    Kocham , kocham , kocham , kocham ,kocham twoje opowiadania. ;)
    Kiedy następny rozdział? Już nie mogę się normalnie doczekać. Piszesz świetnie, powinnaś napisać książkę. Miałabyś dużo fanów , naprawdę dużo. ;)
    Już masz ich dużo , a co do hejtów to je olej. Masz fanów.!!!
    dziękuje , dziękuje ,dziękuje ,dziękuje i jeszcze raz dziękuje że piszesz to opowiadanie bo jest rewelacyjne , takie realistyczne i słodkie , ja po prostu uzależniłam się od niego. Hahaha ;)
    /Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To jeden z piękniejszych komentarzy jakie kiedykolwiek dostałam <33

      Usuń
    2. To ja dziękuje , teraz przez całą noc będę się cieszyć że Nelly odpisała na mój komentarz. To takie urocze że je czytasz. ;)
      Boże , naprawdę już się cieszę. Awww! Kocham cię. ;)
      /Julia

      Usuń
    3. Zawsze czytam mój każdy komentarz i się z niego cieszę :) Na prawdę :* Ale nadal nie rozumem dlaczego ktoś może mnie kochać? xd

      Usuń
    4. Dlatego że twoje opowiadania są po prostu rewelacyjne , ja czytając je czuje się jak główna bohaterka i czuje się jakby to była rzeczywistość. ;)
      Czytam masę blogów ale twój jest numer 1. ;D
      /Julia

      Usuń
    5. Fajnie :) A czytasz mój drugi blog? -> http://imaginyonialluhoranie.blogspot.com/

      Usuń
    6. Czytałam go ale później pojechałam na wakacje i przestałam czytać ale niedługo zacznę od początku bo trochę zapomniałam. ;) On też jest świetny. ;)
      /Julia

      Usuń
    7. Cieszę się, że także Ci się podoba. Teraz wprowadzam na nim rezolutne zmiany xp

      Usuń
  17. Boskie , czekam na następny rozdział
    kocham to opowiadanie <3 /Natalia:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  19. Liczę jutro na następną dawkę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesujący rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  22. KOcham! PIsz dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe co będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej. Dzis zaczelam czytac tego bloga i po prostu sie w nim zakochalam! Cudowne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam przeczucia, że Lottie jest zazdrosna o Niall'a, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. myśle że Lottie czuje coś do Niall'a i musze ci przyznać że mi to sie podoba. masz cudownego bloga. Pozdrawiam i życze weny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie by było jakby Littie i Niall byli razem. :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podoba mi się pomysł, żeby Lottie i Niall byli raze :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nom fajnie by było jakby Niall był z Lottie :p super rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne czekam na następny :p Mrs.Tomlinson <333

    OdpowiedzUsuń
  31. NEXT dziewczyno jestes stworzona do tego typu rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. supcio jka każdy czekam na NEXT :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Aww :** Uwielbiam . Ja bym chciała żeby Lottie była z Niallem :)
    Proszę o nexta . <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten rozdział jest boski i jestem ciekawa jakby zreagował harry gdyby niall przyniósł Lottie na rękach do domu.Czy był by zazdrosny i czy by sie wydał sekret. Czekam na następny rozdział. Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow :o świetny, sorry ale napiszę to jeszcze raz Wow :o świetny hah
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :3
    Serdecznie pozdrawiam
    @Lusiaax

    OdpowiedzUsuń
  36. Awwww *__* Kocham ! Świetnie by było gdyby Niall zerwał z Holly i był z Lottie. Mam nadzieję , że im się ułoży. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że Lottie jest z Harry'm ale wolałabym żeby była z Niall'em ;) Myślę, że Lottie czuje coś do blondyna :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest cudowny. Przeczytałąm dziś cały i pod tym rozdziałem chciałam podsumować całość. No więc jest wspaniały. Jednak świetnie by było gdyby Lottie była z Niall'em ;** z Ogroooooomną niecierpliwością czekam na następny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochaaam tooo *__* Piszesz cudownie ;** Masz wielu faanów i nawet własny fandom 'Nellynators'. To brzmi świetnie ;D I tak samo jak reszta uważam że Lottie powinna być z Niallem ;) Z wieeelką niecierpliwościa czekam na nastepny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale fanów nie mam dużo :/ Są to tylko osoby, które od czasu do czasu przeczytają moje Imaginy i tyle...

      Usuń
    2. Mylisz się! ;P
      /Julia

      Usuń
    3. jest ich około 200 ;D

      Usuń
  40. Świetny blog dawaj nexta chciało mi się aż płakać Lottie myśli cały czas o Niall'u chociaż jest z Harry'.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham tego bloga jest super !! Dawaj next <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie!!! Na ask'u mi pisałaś że nie masz weny, ale będziesz pisać. A tu takie cuuudo *.* Coś czuję że Niall i Harry pokłócą się o Lottie... Dlatego pisaaaaj!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowny :*
    Nominuję cię do Liebster Award :3
    Więcej u mnie:
    http://look-in-my-eyes-and-say-goodbye.blogspot.com/p/liebster-awards.html
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochan tego bloga , kiedy bedzie next ?? Czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. DALEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ *_*

    OdpowiedzUsuń
  46. Boskie *__________________* Kolejna część !!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  47. super rozdział czekam na nn ale jedna osoba chyba z anonima ci ciągle komen daje zapraszam do mnie http://alwaysfightforwhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super czekam na next ! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja chce kolejną część *_* <33 Zakochałam się w twoim opowiadaniu.

    OdpowiedzUsuń

Od założenia bloga minęło: